F O L L O W E R S

Friday, January 21, 2011

Petang Jumaat yang indah :)


Hye people ! Saya nak cerita pasal sekolah ni :D


Eh eh, ini bukan sekolah saya tau. Sekolah menengah saya yang bawah ni ha :


*sayasangatrindusekolahsaya*

Hehehe.Tapi, entry kali ni bukan nak bercerita tentang sekolah saya cuma terkenang je tiba-tiba, ececehh ;) Tapi, saya nak cerita sikit tentang Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Jementah which is about a few miles away from my campus.Ha ha ha, saya bukan nak cerita tentang sejarah sekolah tu pun lah. Saya sendiri pun tak tahu sejarah sekolah tu. Haha :D Saya nak bercerita tentang sebuah program yang saya hadiri pada hari ini di sekolah tersebut. Ianya merupakan sebuah program kerjasama di antara UiTM, Segamat Johor dan SMKSJ .Program ini terdiri daripada 2 aktiviti iaitu English is Fun dan Math is Easy. Dan untuk pengetahuan anda anda semua yang sangat cun dan macho, saya dan beberapa kawan lain termasuklah ezza, fiona, fiza, zulaikha, fatin, azim, amri, arif dan etc (sila rujuk foto di bawah kalau nak usha mereka :D ) telah ditugaskan untuk menjadi fasi bagi aktiviti English is Fun yang mana pesertanya terdiri dari pelajar tingakatan 4 dan 5 untuk membantu pensyarah kami iaitu Sir Izuan dan Miss Dia. (p/s kepada penaja : Kalau lain kali saya nak join aktiviti yang Math is Easy boleh tak ? Heeee)

Kalau nak usha, pandai-pandai sendiri lah. Haha ~

Ok, meh sini dengar celoteh saya serba sedikit tentang program yang kitorang lakukan. The main focus in this activity is to teach the students on how to pronounce the English word according to British style.Hmm, sepatutnya, kitorang akan main  3 permainan, tetapi, atas kekangan masa maka kami hanya dapat menjalankan 2 permainan. Ok, tak apa lah kan? Mungkin lain kali sahaja :) 

*saya macam malu-malulah bila budak-budak sekolah ajak ambil gambar sama-sama.hehehe*

Okay, let these photos pursue the story. Heeee ~









-THE END-

12 comments:

  1. ble ikan awk nak beranak??sy nak bele anak ikan plak..haha

    ReplyDelete
  2. Memang lah best. Can even explore and gain new experience ;)

    ReplyDelete
  3. Mana tahu. Pergilah tanya sendiri
    :P

    ReplyDelete
  4. Kalau kau ada, lagi best kot. Ececehh. Heee

    :D

    ReplyDelete
  5. HAHAH ! malangnye aku balik ;)
    xpart cuci mate dgn budak skola. WHAAHAA

    ReplyDelete
  6. Wah wah kau. Bukan main lagi nak cuci-cuci mata segala. Gedikk >.>

    ReplyDelete
  7. Syg skli, aq xdpt bjmpe ngan Ex-Myskooll.. miss so much..

    ReplyDelete
  8. Huh? Ex-urschool? Apa maksud nya?

    ReplyDelete
  9. oik2..budak..
    kau upeye..:)
    rinduu skola TIGS..huwaaaa =,='

    ReplyDelete
  10. Heeee. Hye Kak Mai. Sama lah. Rindu kat TIGS. Dah banyak changes tau. Ada beberapa bangunan baru. Huuu ~

    ReplyDelete