F O L L O W E R S

Wednesday, February 23, 2011

KLON?

Hey you :)

I know you are stalking me. Frequently perhaps? My facebook or even my blog. Walaupun kita bukan kawan dalam dalam facebook, walaupun saya privatekan facebook saya, awak tetap dapat stalk facebook saya. Macam mana tu? I guess awak lebih tahu bagaimana caranya awak buat.

Sedikit karangan pendek buat Si Stalker Tegar;
Saya tak kisah tentang perbuatan awak ini. I dont even care what are you going to do. Suka hati kau lah kan? Saya rasa macam terharu pun ada juga sebab ada orang yang sentiasa ingin mengetahui perkembangan saya dari semasa ke semasa. Eh Azira, jangan nak perasan sangat lah kan? He-he-he. Okay, tak perasan dah ;)

Tapi tapi tapi,
Tak payah lah awak nak susah-susahkan diri jadi klon saya. In terms of what? You know better right? Saya perasan semua tu. Saya nampak awak macam sangat berusaha untuk meniru atau mengikut-ikut identiti,perkataan and bla bla bla ...atau apa-apa je lah tentang saya. Er er, tak payah lah saya explain banyak-banyak kat sini. You know what? I am curious and wonder, kenapa tidak awak jadi diri awak sendiri sahaja? Kalau nak ubah pun, jadilah creative sikit? Tak payah nak jadi si pencetak rompak sangat?  Atau jadi je lah seperti diri awak sendiri. Itu lebih bagus :)

Saya tahu mungkin ada yang kata saya ni perasan tahap gaban ke tahap apa je lah. Tak kisah lah. Ini blog saya. Tiada siapa boleh letak terms and conditions sesuka hati on my blog. So,suka hati lah kan saya nak tulis apa selagi saya tak melanggar undang-undang dan peraturan yang saya apply on my blog :) Kan kan kan? Heeee ~ Saya rasa saya harus meluahkan ketidakpuashatian saya. Sebab dah melampau sangat lah awak ni wahai Miss Stalker. Uhh-uhhh =.=''  Iye iye. Saya tak akan memaki hamun awak. Saya tahu itu tidak sopan. Dan saya tak kata saya  nak bergaduh. Sebab, saya tak nak nanti mata saya lebam sebelah! Hehhh o.O Macam lah kita ni dekat kan? Awak nun jauh di utara sana, saya pula berada di selatan sini. Hahaha. Cuma saya harap, awak faham apa yang saya cuba nak sampaikan di sini.

JustTheWayYouAre okay?
Terima kasih daun keladi, lain kali jangan buat lagi :)






6 comments:

  1. she is a loser~
    she is a loser~
    she is a loser~
    haha

    ReplyDelete
  2. hahaha !! STILL lagi ke?? =.= ayak.
    care ful cikak ;)

    ReplyDelete
  3. Za : lol
    Pja : Ehemm ehemm ehemm ;)
    Aqim : Hmmmm.... tepuk dahi tiga ratus empat puluh tujuh kali. Haha

    ReplyDelete
  4. scary seyh ade kl0n cmnie...
    p0y0 jewp xde identiti sendiri....

    ReplyDelete
  5. Haa.. tahu pun kau. Haihhsss =.=''

    ReplyDelete