F O L L O W E R S

Monday, February 14, 2011

Kisah 14 Februari 2011

Greeting ~

Definitely, I wont talk about Valentine Day. I don’t celebrate it at all. And you perhaps ;)
I do really feel the day very ___________ for the whole day.I don’t know how to describe it. What do you think? Such kind like a CLUMSY CHILD SYNDROME? Haihhhsss -.-

Ok, let me start dengan bangun pagi. Lambat! Tapi, tak lah lambat sangat. Lambat 10 minit dari seperti biasa. Ha.. mula lah huru-hara. Dengan tak iron baju kurungnya lagi, dengan tak prepare apa-apa untuk ke class. Padan muka aku! I admit. I always failed in time management. Sigh ~ Ok then, ready for the two classes in the morning. For the first time, I didn’t brought the things I should brought for the two subjects to the class. Blergghhhh =.='' semua aku tinggal ! Tak bawa bahan tutorial untuk Linear Algebra. Tak bawa notes untuk Business Forecasting. Sadissssssss :| Tapi, walau apa pun, terima kasih kepada dua orang penting di pagi hari tersebut. Haha. Kepada Aqim, terima kasih kerana berkongsi bahan tutorial dengan aku ;) Amri, terima kasih kerana Kinder Bueno itu ;)

Later on, perjalanan hidup diteruskan dengan class pada petang hari. For the first time juga, I forgot to wear my matrix card !  Selamat tak bersua muka dengan mana-mana unit keselamatan. Huuu, nasib baik lah kan? Kalau tak, jenuh aku nak mendaki tingkat 3 semata-mata nak ambil kad matrix itu. Proceed to class Calculus, without any preparation, the lecturer straight over give a quiz. Can you imagine how you answer a quiz without any preparation at all? Haha. Padan lagi muka aku, siapa suruh tak buat revision. Tunggu ada test,ada exam baru nak gelabah. Ambil kau ! Hahahaha ~ Tapi, apa yang best tentang subject ni, the lecturer, Mr Chu. His character same like my add math teacher when I was in Form 5, Miss Ong Bee Chern ;)

Kelas MGT pula, nasib baik kelas yang agak relax tapi tapi tapi, satu lagi incident happened. What do you expected? Ha sini aku cerita. Selesai sahaja lecturer itu explained tentang organizing process, the lecturer asked to give an example regarding that subtopic. Normally, dia pilih secara random, dan aku tak rasa aku lah yang kena pada hari itu. Tapi, pada hari ini juga, aku lah antara yang sangat bertuah kerana terpilih untuk memberikan example aku tuh. Aiksssssssssssss. Gelabah woo, but it’s a relief when my example is acceptable. Btw, dalam pada itu, adalah seseorang tu tu sms aku. Feel the pain dear :} Haha. Psycho tak? Tak lah sangat sebanarnya ;P Haha.  Dia ni dulu pernah kena panggil secara random juga sebelum ni ( kisah olay dan ubat selulit ) kah kah kah, ni kira suruh aku rasakan apa yang dia rasa lah tu. Elelele…. Prackkkkkkk :D

Malam. For the first time juga, aku ada class malam pada semester ni. Wowww wowww. Nasib lah esoknya cuti. Kalau tak, memang pengsan liao ~ I do really Penat + Lapar. Ditambah lagi dengan kehilangan pemadam tersayang. Hmmm... 

Okay dah. Semoga sahaja hari sebegini tak berulang lagi. Toink toink ~

Dear Azira,
Everything happens for a reason. Even on your worst possible days, you have learnt to appreciate that phrase “don’t you worry about a thing”. Really. Shit happens. Deal with it. Its all good in the end :)



2 comments:

  1. HAHAHAH ! name aku ade dlm belok ko la ;D yea! yea! haha !
    BTW, cam ner dgn 'feel the pain' ? nice kan? HAHA ;)

    theOlayandSelulit ;D

    ReplyDelete
  2. Haha. Nak bajet market lah ni. Piiiiii raaaaaaahhhh :DD

    Aha. Sangat feel the pain. Kau pun tahu kan? Kau makan lebih garam dari aku. Haha

    Oi, aku tunggu product olay kau yang boleh atasi masala selulit. Nanti, aku tolong komersialkan dekat spa aku. Kah kah kah~

    ReplyDelete