F O L L O W E R S

Saturday, June 25, 2011

Hmmph!

Gara-gara LAST MINUTE study, saya dengan yakinnya akan kehilangan 3 markah dalam QUIZ 2 subjek QMT337- Operations Research, sebab tersalah pada value EVSI. Itu yang saya yakin. Tak sure tree diagram dan EMV saya tu 100% betul. Tahu ada quiz. Tapi tak reti nak study. Apa lahh -________- Ishk! Teruk ni!

Gara-gara LAST MINUTE, saya dengan yakinnya dapat perkataan NOT COMPLETE dalam Assignment 2 subjek yang sama sebab tak sempat nak tulis decision. Dah tahu nak kena hantar  time tu, baru gelabah nak siapkan time tu. Ishk!

Aduh! Paisehhhhhhh :\

Tapi,
Oleh kerana saya study sebelum ada QUIZ 1 lebih awal, saya berjaya dapat full mark.

Oleh kerana saya siapkan Assignment 1 dengan lebih awal, saya dapat COMPLETE dari lecturer.

Nampak tak perbezaannya. Bukan nak kata setiap kali study awal akan membuahkan hasil yang mampu mengukir senyuman panjang berpuluh kilometer, tapi sekurang-kurangnya tak rasa bersalah pada diri sendiri. At least, dah berusaha, cuma mungkin tak ada rezeki.




*Kenapa masih main-main lagi nih. Quiz dan assignment pun contribute pada CARRYMARK juga tahu tak -.-




No comments:

Post a Comment