F O L L O W E R S

Sunday, June 26, 2011

Please make it FAST!

Greetings.

Fuhhh. Kenapa kau tak nak faham perasaan aku lah Cik Adik maniss oiii. Hmmphh!

Intro macam ni je dah boleh nampak kan emosi aku yang entah bukan-bukan. Ha ah. Geram. Marah. Kecewa. Bla. Bla. Bla.. Hmm. Kau tahu tak betapa aku susah nak tidur beberapa malam kebelakangan ni tanpa comforter tu? Aku hantar comforter kat dobi tempat lain, setengah jam lepas tu dah boleh dapat balik. Okay, baiklah. Maybe tak ramai customer kot time tu. Tapi, ini sampai dah masuk dua hari dah wehhh T___T. Hmm. *Sobbing :( Tak kesian ke kat aku tidur kesejukan tatkala hujan di waktu malam? Tak kesian ke tengok aku bersila atas lantai tak beralas apa-apa time aku nak study?  Ishk! Sampai hati betul lah
 -________- 

Nasib baik aku ada bawa spare selimut flight Air Asia yang aku curik diam-diam dalam almari bilik mak haritu. [Oh, rupa-rupanya mak memang nak suruh aku bawak untuk digunakan kalau-kalau ada trip atau camping. Thanx mak. Sayang mak ] Tapi tak tebal macam comforter lahh T_________T

Sabun basuh aku pun kau dah ambil jadi harta. Tahulah wangi :P Nasib baik aku ada stock sabun basuh lain. Ha.. yang ni mak marah. Mak kata kalau semuanya berdouble, naik lori pun tak muat. Hihi. Bukan semua benda kite bawak double lah mak. Certain things je (:

Uhhhhhhhh!

Sila bertenang. Relax relax. Azira kan cool (;

P/S ringkas : SILA HORMATI HAK PENGGUNA. TERIMA KASIH.



*Perhatian kepada penghuni kolej baru, kolej SB, sila berhenti jealouskan saya dengan bilik anda yang besar yang boleh main lari-lari tu. Weeekkk






No comments:

Post a Comment