F O L L O W E R S

Friday, August 26, 2011

August 26th.

Greetings.

Yeay! Holiday festive is coming over at last. Currently, waiting for my mom and dad come to Segamat and bring me going back home. Hoorrrrraaayyy :D Lepas ni bersahur dan berbuka puasa dengan keluarga pula. Yes! Yes!

1. Tak sabar nak main bunga api dan mercun [Eh tak, aku juin kadang-kadang je, anak sedara dan adik aku dah conquer habis. Hehh]

2. Tak sabar nak pasang pelita [Asyik abang aku je buat, biar kasi aku pulak. Haha]

3. Tak sabar nak pasang langsir, tukar segala sarung kat rumah termasuklah sarung kerusi set dari depan sampai dapur dan sarung setiap katil dan bantal di rumah [Yang ni memang berpeluh-peluh buat sengsorang, mujurlah kakak-kakak sedia mambantu]

4. Tak sabar nak buat kuih raya [Kak Ema kata mak ada dah buat sikit, yang lain beli. Tapi aku nak jugak buat sendiri walaupun 1 jenis]

5. Tak sabar nak menganyam ketupat sama-sama [Ini memang kewajipan setiap tahun]

6. Tak sabar nak masak banyak-banyak sama-sama [Ini untuk memunjung jiran tetangga dan saudara aku yang satu kampung tuh -.-']

7. Tak sabar nak shopping raya [Ini masa terbaik untuk aku mengopak duit emak dan ayah. Hihi :B ]

Banyak lagi lah aku punya tak sabar. Kalau nak senarai semua, memang tak jumpa titik lah entry ni. Bahaha :D Apa pun, memang tak sabar lah nak RAYA. Jumpa semua ahli keluarga, sanak saudara, kawan-kawan, kumpul ramai-ramai dan saling bermaafan. Weeeeeeee~


Okaybyebye. Nak kemas luggage. Eh tak! Aku tipu. Haha :B






No comments:

Post a Comment