F O L L O W E R S

Sunday, December 4, 2011

Super Duper Excitement :D

Greetings.

So, during weekend, I had spent my almost weekday at Malacca. Kadang-kadang rasa macam sedang mejadi peserta Running Man pulak. Hihi ;D Seronok! Kalau sebelum ni dengan bandmates kalini dengan classmates pula. Kami bertolak lebih kurang pukul 6pm dengan 2 buah kereta. Lepas solat, mestilah makan dulu. Mencari tenaga yang kian menurun di tahap super saia ke tiga sudah :B

Girlfriends!





Haa.. lepas perut kenyang, barulah hati senang kan kan kan? Haha. Lepas tu, barulah pergi tengok wayang. Kau orang agak kitorang tengok cerita apa? OMBAK RINDU? Teeheee~ Memang tak lah. Kalau pergi dengan boyfriend ke grilfriend ke, probability nya mungkin tinggi. Kehkeh ;D Lagipun, sebenarnya aku nak membuat pengakuan, mengikut statistik sepanjang pemergian aku ke wayang, aku jarang tengok wayang cerita Melayu. Nanti aku tidurrrr ==' So, at last we decided to watch Magic To Win. Hohh. Best! Banyak actions.


Ehem-ehem! Kihkihkih

Punya lah lambat nak tunggu cerita tu start, main-main dulu lah! Eh, aku suka main Basketball die. Nanti kan, lepas main aku rasa muscle aku meningkat. Kahkah :p 

Kadang-kadang, sebab lalu rumput je dari No.1 boleh jadi No.4 Grrrrrr


Eh yang ni bajet-bajet relax je kann.. Hoho :B
Later on, we were headed to some places. Maka, terserempak lah beberapa orang yang dikenali di campus tu. Aku suka tragedi dekat mcD. Tragedi orang yang tertinggal handphone. Tapi, tak nak cerita. Rahsia. Hikhikhik ;D

Fuh. Dah mula mengantuk dah sebenarnya -.-
Kemudian, shopping. Tapi sebelum tu, stay di rumah Makcik Fiza. Mula-mula nak duduk homestay dia, tapi sebab tak lama kot, kitorang stay dekat rumah dia. Entah kenapa aku punya mood untuk window shopping semata-mata. Ada lah juga beli something, buat ada-ada. Sebenarnya kan, aku nak cari Clinique. Tapi, malangnya aku jumpa boot dia time on the way nak keluar dan balik. Sobsob. Tapi, takpe lah. Aku dah tahu tempatnya, lain kali pergi tak payah cari-cari lagi.




En en en.. Kau adaa? ;P
Eh eh, sebelum tu, aku nak bagitahu yang sempat juga aku nak merasmikan butik aku, Butik Zhi di MP sebelum balik. Huh? Kenapa? Tak percaya? Nah ambik tengok bukti. Heeeeeeeeeeeeee :P


Best kan? Tapi aku rasa dia yang pergi Perak tu lagiiiiiiii best. Hehe. Oh well, jejak je kaki ke Segamat bermakna kembali ke hari-hari indah bergelar pelajar UiTM Segamat Johor dengan class, quiz, test, assignment dan homework. Kan? Byebye!

8 comments:

  1. untong la kn trus update blog..bru aq pasan ader pic aq klh maen drum ngn ezza..haihh~~

    ReplyDelete
  2. untung lahh, pegi melaka yek.. satu kelas kot! awesome lah korang :)

    ----> patotlah uitm ni senyap je.. rupenya korang pegi melaka kan.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. adiksss, mengape muke mkin bulat??? hehehehehehe~~~

    ReplyDelete
  4. @Ibah: Hehehe. Kannn.. Hamboi, sampai satu UiTM effect kan kalau kitorang takde. Whooo-aaahh ;D

    @Kak Ehda : Kan? Tengok kite makin banyak-banyak effect pada muka pula. Hahhhaa ;D Tapi, takdelah sangat kot. Maybe effect dari cara pemakaian awning tu kot.. Heee

    ReplyDelete
  5. aku ske part kte main game..dua kali kt lumba,dua kali jgak aku yg dpt 1st place..huahua..btw, syg c.pah xikot..moment plg best aku rse..:(

    ReplyDelete
  6. @Aqim: En en en.. Lebih-lebih lagi part budak comel nak makan sizzling yimee guna chopstick. Hikhik ;P

    @Fiza: Eleh!~ Gebang. Yang kedua tu, aku bagi chance sebenarnya. Saje je aku lalu rumput. Kahkah ;D Hmm, nak buat macam mana.. CikPah kan ada hal tak dapat nak elak. Perhaps, next time (:

    ReplyDelete