F O L L O W E R S

Wednesday, January 19, 2011

A day with "them''

Menunggang kuda ? Haha. Satu aktiviti yang dah berkurun lama aku tak buat. Sejak dari hari aku dapat tahu bahawa Segamat mempunyai tempat untuk menunggang kuda, cepat-cepatlah aku request pada kawan-kawan terbaik aku –fiza,fiona,ezza,sharifah- *Please bring me there =.= He he he. And and and, on 15th of January 2011, tercapai juga hajat aku tu, heeee. Tetapi, malangnya, tempat tu tutup *sobbing* :( Ianya hanya dibuka pada hari Isnin sehingga Jumaat dan untuk pengetahuan semua ye adik-adik,kakak-kakak,abang-abang, saudara-saudari, kalau nak menunggang kuda haruslah booking atau membuat tempahan terlebih dahulu. Hal ini demikian, kuda perlu diberi makan dan membuat persediaan sebelum kita-kita ni nak menunggang. Heh >.< Tetapi, tak lah sampai aku ni meraung nangis golek-golek segala bagai. Haha. At least, I’ve already knew, where the site located and some of the basic procedures. Last but not least, here will be some of the photos untuk tatapan bersama, ececehhh +____+

Saya doakan awak berdua bahagia. Heee :)
Si ayah melihat anaknya sedang *sila rujuk pic di atas* hehe
Si ibu pula sibuk nak memasak untuk anak dan suaminya. haha.
Ini model sambilan untuk kuda-kuda di sini. Sila vote pilihan anda !
Ini ?
Atau yang ini ?
p/s : sila lihat aksi kuda di belakang tu, haihh -.-
HAHA
*Kisah sedih disebalik ice blended cappucino saya*
T.T 
<3

7 comments:

  1. im a part of ur fans.i really lov u cos u got nice mouth.aaaaa!i can handle it lov u zira n aaaaaaaaaaa again.btw i lov horse too

    ReplyDelete
  2. g LANGKAWI jumpa kuda pakl0ng aku...ngee~

    ReplyDelete
  3. AD : U ohh... Really? Thank you thank you. But, the reason really wanna make me to *pengsan* liao. Haha :D

    AMRI : Oleh itu, sila bawa aku ke Langkawi naik kuda pak cik kau. Hehehe ;)

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHA
    tgk la cmne kalau ada masa....

    ReplyDelete
  5. Ahhhhh. Nak jugak. NAk jugak. Padan muka. Siapa suruh bagitahu. Hahahaha

    :p

    ReplyDelete
  6. Hoi lain kali nak pergi ajak aku! Nak ikut weyh! Nak naik kuda jugak! Serious! =.=

    ReplyDelete
  7. Hehe. Kalau nak juin aku dgn budak2 ni, memang tak dapat lah. Kereta tak muat woo. Lain lah kalau kau nak sponsor WAJA ke. Hee ~

    Btw, kalau nak, boleh je aku bawa
    ;)

    ReplyDelete