F O L L O W E R S

Tuesday, September 13, 2011

Here comes the hardest part

Tatkala kawan-kawan sekelas aku memerah kepala otak diorang untuk menjawab soalan test QMT 337, aku duduk tak tahu buat apa dalam bilik. Lepas tu, aku terpaksa juga skip kelas selepas itu, iaitu kelas FIN 260. Wuu T___T
Ye, betul lah tu. Aku SKIP kelas. Ini semua gara-gara perut aku yang meragam akibat food poisoning. Entah apa yang aku telan. Risau juga sebab test QMT 337 dan assestment FIN 260 harini contribute pada carry mark. Tetapi, mujurlah dua-dua lecturers tu baik hati dengan aku. Madam Azizah benarkan aku ambil test 337 kat bilik dia esok pagi. Miss Najwa pula benarkan aku buat assestment tu esok petang. Tapi, syaratnya aku kena ada Medical Certificate (MC). Haiiiyaaa -____-
Jadinya, aku pun pergi lah Penawar . Memang aku suka pergi Penawar lepas tu dapat pil banyak-banyak nak kena telan. TAK!!! AKU TIPU!!! Aku tak suke makan pil sangat lah sebenarnya. Tapi, kalini aku rasa aku terpaksa. Tak boleh elak lagi dah. Mula-mula doctor tu nak inject aku je untuk cuci perut aku yang dah keracunan tu. Pilihan kedua pula, dia bagi aku pil yang 3,4 jenis tu suruh aku telan. Kalau kau, kau pilih apa? Aku pilih telan pil walaupun aku TAK SUKE. Tak pe, nanti boleh skip-skip telan. Hihi :D
:O
Aku rasa pil-pil yang aku telan tadi ni dah mula bagi tindak balas. Okay, bye. I need to rest perhaps. *Zzzzz

No comments:

Post a Comment