F O L L O W E R S

Thursday, December 29, 2011

Bila saya di rumah (;

Akibat terlalu bosan di rumah, Irfan dengan Fina pula dah balik JB dah takde dah yang saya nak kacau, Mia pula nak ke rumah nenek dia yang sebelah abang ipar saya sebab ada kenduri, nak proceed SPSS punya assignment pun macam malas jewww, HIHI, maka saya pun usya duit ayah dan pergi ke kedai beli bahan-bahan untuk membuat kek batik.

Ini semua sebab saya geram tengok coklat-coklat kat rumah tu. Haihhh ==' Aiskrim pun aiskrim coklat jew.

Senang je nak buat :D


Bahan-bahan;
1 pack biskut merry
1 cawan susu pekat manis
3 sudu besar serbuk koko
2 cawan milo
1 biji telur
250gm butter

Way to proceed;
Cairkan butter atas api perlahan-lahan
Masukkan susu pekat manis dan gaul atas api perlahan
Masukkan telur dan gaul sebati
Masukkan serbuk koko dan milo
Setelah sebati, angkat dari api
Masukkan biskut merry yang telah dipatahkan
Susun dalam bekas dan sejukkan

Eh, tapi kalau nak lagi sedap, tukarkan koko tu dengan chocolate.



#Akibat terlalu excited nak balik rumah, card reader pun saya tinggal jew kat campus tu. Tak dapat nak gebang upload Kek Batik buatan saya. Ececehhhh
-_________-

3 comments: