F O L L O W E R S

Thursday, January 12, 2012

Jatuh Cinta

Dulu

Aku tak gemar layan cerita dan artis Korea. Aku bebel-bebel dengan kawan-kawan aku. Dari sekolah sampai universiti, mesti ada kawan aku yang gila Korea. Haihh =='

Sekarang

Semenjak
Dua menjak
Tiga menjak ni
Aku macam dah jatuh cinta. Bukan dengan dia. Sebab aku memang dah lama jatuh dengan dia. Ehem ;p

Aku bukan jatuh cinta pada semua yang cerita Korea.
Aku cuma dah jatuh cinta pada Song Joong Ki.
Dan gara-gara cinta aku yang kian mendalam semakin hari, aku ganti masa-masa bermain game aku dengan segala movie, drama dan variety shows yang ada Song Joong Ki.

Teruk aku ni bila dah jatuh cinta. Kan?

Memang lah dulu aku mencintai Lee Seung Ki. Tapi, aku terpaksa melupakan Lee Seung Ki untuk Song Joong Ki sebab tak mungkin untuk aku mencintai dua orang dalam satu masa. Huh? Bahahahahhahahaaaaa ;D

OMG!

Haha

Saranghae oppa ♥ 

#Jangan risau. Saya berjanji yang saya akan mencintai suami saya lebih setelah saya bergelar isteri suatu hari nanti (;

4 comments:

  1. HAHAHA!!
    tolong la zhi..
    wake up.. ommo -.- hehe

    ReplyDelete
  2. Bahahahahhaahahahahahhahahahaa ;p

    ReplyDelete
  3. hahaha..sokong2..2 r..dulu aq ckp cite korea yg kelakar2 2 mmg best..ko jep yg x nk caye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tak nak percaya. Takut addicted. Tapi jiwa aku masih belum 100% lagi jatuh cinta. Ececeh +_+ Cuma certain2 jew~ Weehuuu :B

      Delete