F O L L O W E R S

Friday, March 23, 2012

I still do have some creativity skill okay!~

Peace be upon you.

Something about seni. Eheh. Sejujurnya, aku memang tak minat melukis. I dont really have some good skill in drawing. Sigh. Kalau disuruh berdoodle, boleh tahan buruk juga lah hasilnya. Kahkah ==' Ehem, tak teruk sangat pun lah sebenarnya. Cuma tak secantik korang kot :p But, I do like colouring.  Kadang-kadang kan, dengan mewarna boleh mereleasekan tension tau. Tak percaya? Cubalah! Nanti kan aku akan warna dengan sangat cantik sekali. Err, pada aku cantik lahh. Hehe :B

Tapi satu benda ni, aku baru tahu pembikinannya. Ya Allah, kesiannya aku baru tahu +____+ hahahahaha. Ala, aku mana belajar benda-benda alah berkaitan seni ni. When I was in form 1 till form 3, aku masuk class yang menawarkan subjek pendidikan muzik, bukannya pendidikan seni visual ni. Tanda rehat, tanda masa, crochet, minim, andante, treble clef, major & minor scale, sharp, flat dan sewaktu dengannya lah juga instrument semua tu aku reti lah. Ha ni lah diaaa;


Hanya dengan crayon beberapa batang dan kertas A4 jew. Aku ingat apa lah yang Pija buat conteng-conteng kat meja aku tu. Heh >.>

Pija, I will keep this as you wished (;

Tapi tak lah teruk sangat aku ni sampai takde langsung creativity skill yang basic dan simple tau. Kalau benda alah macam ni, potong-potong, tulis-tulis, warna-warna (warna lagi. hihi) aku tahu lah;


This is from orang yang duduk sebelah saya di bilik, Miss SSR 

Alyn, I still keep this in my purse (;

Hmm, this reminds me of "good luck" cards given by Ann, Jufa and Juak when we were SPM (': 

Haaa.. jangan pandang aku sebelah mata tau. Korang belum tengok hasil lukisan yang aku warnakan. Tadaa~


Not bad juga lah kan? ;D


No comments:

Post a Comment